Monday, July 16, 2007

somebody's looking for me

adicatelea s-a postat anunt pentru jobul meu (http://www.myjob.ro/anunturi/140501/producator.html). M-am simtit importanta cand am citit cate lucruri trebuie sa faca cel care ma va inlocui. adica, evident, si eu faceam toate lucrurile alea in agetie, dar parca nu-mi pareau nici asa de multe si nici asa de complicate cum mi-au parut cand le-am citit pe site. mi-am adus aminte de momentul cand mi s-a spus ca trebuie sa-mi fac fisa postului si un cv mai complicat pentru nu mai stiu ce pitch. trebuia sa fim trecuti acolo toti cei care vom lucra pe clientul respectiv. nu mai tin minte daca am castigat pitchul (pentru ca nu reusesc sa-mi aduc aminte pentru ce client era), dar tin minte ca mi-a luat ceva timp sa scriu tot ce fac eu in acolo si ca la sfarsit mi s-a parut ca am scris cam mult.
mi-am amintit ca la vechiul loc de munca, atunci cand am anuntat ca plec, pe langa faptul ca seful meu a incercat sa-mi faca viata amara, a trebuit sa pun eu anuntul pentru job si apoi sa si intervievez persoanele care au venit la interviu. a fost kind of fun pentru ca toata lumea credea ca eu sunt un fel de HR acolo si apoi le explicam ca de fapt imi caut inlocuitor.
oare sa aplic la jobul postat pe site ? in fond, ei chiar ma cauta pe mine...

No comments: