Monday, July 16, 2007

i'm on a break

fiind prima zi lucratoare in care eu nu lucrez, evident ca trebuie sa lenevesc :). nu ca n-as fi facut asta tot weekendul, dar weekendul e weekend, e altceva. in weekend am stat si m-am uitat la filme, la unele noi dar si unele pe care le-am mai vazut si care m-au impresionat foarte mult. parca vad ca azi declar zi de leneveala si apoi incep sa fac o tona de lucruri pentru ca, evident, trebuie sa am activitate. e ca si atunci cand iti iei concediu, dar in primele 2 zile nu te bucuri de el pentru ca esti prea stresat sa te bucuri si iti spui mereu ca tre sa faci nu stiu ce pentru ca esti in concediu si trebuie sa profiti de asta. ei bine, haideti sa va zic ceva, in concediu nu trebuie sa faci nimic, de aceea se si numeste concediu, ca sa nu faci nimic. mai am 3 saptamani pana cand imi incepe noua viata pe care o prevad a fi destul de grea, mai ales la inceput, asa ca in aceste 3 saptamani nu trebuie sa fac nimic din ceea ce nu vreau sa fac. de abia astept. revin cu detalii...

No comments: