Saturday, July 7, 2007

tehnologia care ne da peste cap

nu stiu cum, dar am reusit sa fac sa nu mai mearga ical de nici un fel. am cautat prin toate helpurile lui apple si se pare ca sunt prima persoana cu aceasta problema :(. am sunat un prieten care mi-a spus eternul "DA-I UN RESTART !" care ma scoate din minti de fiecare data cand il aud. e ca si cum asta e solutia pentru tot. nu zic ca nu e o solutie, in multe dintre cazuri, dar parca e raspunsul pe care il primesc mereu cand am o problema cu computerul. anyway, n-am reusit sa-l fac sa mearga. norocul meu este ca aveam totul salvat si in calendarul de la google ca altfel parca vad ca ma trezeam la 3 zile dupa ziua vreunui prieten cu cadoul neluat si cu la multi ani -ul nespus. e ciudat, pana acum cativa ani tineam minte absolut toate zilele de nastere posibile...chiar si pe alea pe care nu vroiam sa le tin minte, iar acum imi pun tot felul de remindere ca sa nu uit de cei de langa mine. o fi un semn de batranete ? sau poate doar abia acum am invatat ce merita sa tin minte si pentru ce merita sa folosesc tehnologia in locul memoriei mele.

2 comments:

la vie en stars & stripes said...

pai, cred ca de asta la turnurile de control sunt in continuare oameni care monitorizeaza avioanele dupa acelasi model ca acum 20 de ani. in tehnologie si in avocati nu tre' sa ai incredere niciodata :-)

Doreen Manuer said...

...] Am fost atât de încrezătoare în munca Marii Dumela și așa cum a spus la început, soțul meu se întoarce în sfârșit la mine, nu se mai desparte, nu mai înșeală, minciuni și trădări, da, s-a întors cu toată inima, Iubire, grijă, emoții și flori și lucrurile sunt mai bune acum. Mi-ar fi nici o ezitare de a recomanda acest om puternic pentru oricine care are nevoie de relația / căsătorie de ajutor.. E-mail; {dumeladgreat@ gmail.com} [...]