Wednesday, July 18, 2007

live from the legends

pentru prima data nu stiu exact cum sa incep acest post. daca spun ca Rolling Stones au fost geniali, mi se pare ca spun prea putin. sincer vorbind, I felt lucky to be alive ieri seara din 2 motive, iar unul dintre acele motive a fost concertul Rolling Stones. dupa ce cateva luni n-am facut altceva decat spoturi si promo-uri de tot felul, am ajuns si pe stadion. evident cu ceva timp inainte de a incepe concertul pentru a reusi sa stau in fata de tot. si chiar am prins locurile bune la mijlocul scenei, usor in dreapta. mi-e absolut imposibil sa descriu concertul si atmosfera de pe stadion, dar cu siguranta pot spune ca a fost cel mai tare concert la care am mers eu vreodata. mie personal mi-a lipsit un singur lucru, care nu avea nici o legatura cu Rolling Stones sau cu organizarea. dar am rezolvat cat de cat si asta pentru ca in punctul culminant al concertului, adica la "Satisfation" am intrat in direct cu Washingtonul. concertul devenise deja mai mult decat imi puteam imagina. ok, ma asteptam la niste chestii fantastice pentru ca pana la urma era totusi vorba de Rolling Stones, dar in nici un caz nu ma asteptam la ceea ce am vazut. ma gandeam ca Mick Jagger, desi e cu vreo 10 ani mai batran decat parintii mei, alerga ca un nebun pe scena, dansa ca un stripper. despre Keith Richards, un geniul la randul lui, nu pot spune decat un singur lucru (recunosc nu sunt vorbele mele, mi-au fost spuse de un coleg de la McCann la terminarea concertului): "Asta a luat in seara asta mai multe droguri decat voi lua eu in toata viata.". Probabil ca fara ele, niciunul dintre ei n-ar fi putut sa sustina un concert de asemenea amploare. sincer vorbind, pe mine m-a impresionat si faptul ca Mick Jagger s-a chinuit sa vorbeasca in romana. Nu ma intereseaza daca avea textul scris in palma sau daca il citea pe promter, chiar nu conteaza, dar s-a chinuit sa spuna alea 10 fraze in romana. mi s-a parut un respect extraordinar pentru public. asa cum de fapt a fost si faza cu platforma mobila. desi eu eram in fata de tot, asa ca acest lucru nu m-a avantajat deloc, cred ca a fost un gest minunat ca melodia cea mai tare a lor (Satisfaction) a fost cantata din mijlocul stadionului. practic in acel moment ei chiar erau in mijlocul a 60 000 de oameni. a fost o chestie super tare pentru cei din partea din spate a gazonului, care nu ii vedeau bine decat pe ecranul imens.
Oricum concertul a fost "something to tell your kids about".

No comments: